22 Mart 2013 Cuma

Bu Yaz Larsson&Jennings'imi koluma dövme yaparım





Merak ettim aldım. Çok da iyi yaptım, pek de iyi yaptım. İsveç- İngiliz ortak yapım Larsson And Jennings saatleri epeydir instagramdan takip ediyordum. Rengarenk kayışlarıyla çok genç, dinamik, spor ama bir o kadar şık ve en önemlisi zarif görünüyorlardı. Spor ve zarif aynı saatte nasıl buluşur diye merak edip siparişimi verdim. Jet hızıyla saatlerim geldi, gelir gelmez de koluma girdi. Ee çıkmaz bu saat bu koldan bu yaz.



Location:Mortlake Road,Richmond,United Kingdom

4 yorum:

  1. nerden spariş verdiğini öğrenebilir miyim? ben de bu saatten arıyorum da.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba sadece online sipariş verilebiliyor.

    http://www.larssonandjennings.com

    Türkiye'ye gönderiyorlar ama %18/20 civarı vergi kesiliyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil